رویکرد تیم ALM-DevOps.com در زمینه متدولوژی های اجایل توانمند ساختن اعضای تیم های فناوری محور است. در همین راستا، امید است محصولات آموزشی ارائه شده در این بخش راه گشای شما باشد. همچنین جهت آشنایی بیشتر با DevOps و مدیریت محصول می توانید به دوره رایگان آموزش اصول دواپس و آموزش رایگان مدیریت محصول مراجعه بفرمایید.

ویدیوها زیر بخشی از دوره آموزش مقدماتی اسکرام هستند که به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. جهت تهیه دوره کامل آموزش مقدماتی اسکرام با بهترین سرفصل و قیمت، به بخش محصولات scrum و  ITIL مراجعه فرموده و یا با واتس آپ ما به شماره ۰۹۱۲۹۲۷۱۲۴۳ در تماس باشید.

مقالات مرتبط با آموزش رایگان اسکرام به شرح زیر هستند.

فیلم های آموزش اسکرام به شرح زیر، قابل دسترسی هستند.

  • آموزش agile فارسی: در این ویدیو آموزش رایگان اسکرام، به تشریح دلایل خلق Agile و فریمورک اسکرام خواهیم پرداخت، همچنین فریمورک cynefin نیز تشریح خواهد شد.
  • agile scrum چیست: در این ویدیو آموزش رایگان اسکرام، به سوال agile scrum چیست پاسخ خواهیم داد و اسناد مرتبط با پاسخ این سوال را خدمت شما معرفی خواهیم نمود.
  • آموزش آنلاین اسکرام - متدولوژی scrum: در ابتدا نیاز است اشاره شود که متودولوژی اسکرام صحیح نبوده و scrum فریمورکی بر اساس متدولوژی agile است. 
  • اصول اسکرام: در این فیلم رایگان اموزش اسکرام، ۱۱ المان اصلی اسکرام را اموزش خواهیم داد، این ۱۱ مورد شامل محصولات اسکرام، نقش های اسکرام و رویدادهای scrum هستند.
  • نقش های اسکرام - اسکرام مستر کیست: در این فیلم آموزش رایگان اسکرام، به سوال اسکرام مستر کیست پاسخ خواهیم داد و جایگاه و شرح وظایف این نقش را تشریح خواهیم نمود.
  • نقش های Scrum - مالک محصول کیست: در این فیلم آموزش رایگان اسکرام، به سوال مالک محصول کیست پاسخ خواهیم داد و جایگاه و شرح وظایف این نقش را تشریح خواهیم نمود.
  • نقش های Scrum - توسعه دهندگان یا Developers در اسکرامدر این فیلم آموزش رایگان Scrum، به سوال وظایف Developer ها چیست پاسخ خواهیم داد و جایگاه و شرح وظایف این نقش را تشریح خواهیم نمود.