اسکرام مستر نقش مرجع اسکرام و مدافع آن را بر عهده دارد، مدیران زیادی از اجراهای انجام شده اسکرام در سازمان خود رضایت ندارند و همین موضوع نشان دهنده عدم وجود دانش لازم در زمینه اسکرام در این سازمان ها می باشد. جهت کسب دانش مناسب در زمینه اسکرام می توانید بر روی تجربه تیم ما حساب کنید، کتاب های مرجع در زمینه اسکرام بعضا از طریق اینترنت و به صورت رایگان قابل دانلود نیستند.

تیم ما با دارا بودن تمامی کتاب های مرجع می تواند به شما کمک نماید، جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۲۹۲۷۱۲۴۳ تماس حاصل بفرمایید.

کتاب mastering professional scrum، این کتاب اولین کتابی نیست که شما نیاز به مطالعه آن خواهید داشت. در این کتاب فرض بر این است که شما با ۱۱ المان اصلی اسکرام که شامل نقش ها و رویدادها و محصولات است اشنا هستید، این کتاب با بیان نکات و مثال های کاربردی تلاش دارد تا شما را به سطح اسکرام مستر حرفه ایی ارتقا دهد.

کتاب Professional Product Owner، این کتاب ابتدا به تشریح چیستی مدیریت محصول می پردازد و سپس به شکل خلاصه اسکرام را توضیح داده و در انتها به تشریح تاکتیک های مدیریت بک لاگ ها و رلیزهای شما می پردازد.

کتاب Nexus Framework for Scaling Scrum، نکسوس به عنوان یک فریمورک بر پایه اسکرام طراحی شده است و تلاش دارد تا امکان هماهنگی کارهای ۳ الی ۹ تیم اسکرام را بر اساس یک بک لاگ مشترک فراهم نماید. این کتاب به تشریح این فریمورک می پردازد. اگر سازمانی هستید که تیم های اسکرام بیشتر از ۲ عدد روی تهیه یک محصول مشترک همکاری می نماید، مثل فروشگاه های انلاین بزرگ، بانکها، بیمه و بورس، این فریمورک مناسب سازمان شما می باشد.

کتاب professional scrum team، این کتاب آخرین عضو از خانواده کتاب های سایت اسکرام است، هدف از این کتاب بررسی مشکلات رایج در فعالیت های تیم های اسکرام و فرآیندها و یا بین نقش های مختلف به وجود آید است، همچنین در این کتاب با ارائه مثال های متعدد تلاش شده تا مشکلات و راه کارها به صورت یک داستان در اختیار خواننده قرار گیرد.

کتاب Agile Leadership Toolkit، این کتاب با تشریح روش های مربی گری و رهبری تیم های اسکرام و اجایل سازمان تلاش دارد تا از انجام آزمون و خطا در سازمان شما جلوگیری نماید، این کتاب با ارائه یک چارچوب تلاش دارد متریک های لازم جهت اندازه گیری موفقیت تیمها، تشخیص زمان نیاز به دخالت و اصلاح مسیر تیم، و بررسی مدل بلوغ تیم ها در استفاده از اجایل رابه خواننده آموزش دهد.