خطایی که معمولا به کاربران جدید Azure DevOps در زمان اجرای پایپلاین ها نمایش داده می شود به شرح زیر است. 

##[error]No hosted parallelism has been purchased or granted. To request a free parallelism grant, please fill out the following form https://aka.ms/azpipelines-parallelism-request

علت این امر سوء استفاده از ایجنت های رایگان مایکروسافت جهت استخراج بیت کوین بوده است، چه هدف شما استفاده از پایپلاین ها و رلیزهای Azure DevOps به قصد یادگیری و یا استفاده در سازمان می باشد، اگر تصمیم یا توانایی خرید ایجنت را ندارید ( هر ایجنت موازی در ماه هزینه ایی بالغ بر 40 دلار دارد)، بهترین راه نصب ایجنت بر روی سرورها و یا سیستم خودتان می باشد.( بعضی از سازمان هایی که ما با آنها همکاری می کنیم در ماه بیش از 3 هزار دلار هزینه ایجنت پرداخت می نمایند، اجرای هزاران تست به ازاء هر Pull request با یک ایجنت امکان پذیر نیست و سالها زمان نیاز دارد! )

این ویدیو بخشی از دوره آموزش ci cd با پیاده سازی پروژه های اجرایی در Azure DevOps می باشد که به دلیل مشکلات به وجود آمده جهت استفاده از ایجنت رایگان کلود مایکروسافت به صورت رایگان ارائه شده تا شاید کمک کوچکی در رفع مشکل شما در راه اندازی ایجنت های لوکال باشد. این ویدیو نصب ایجنت بر روی سیستم عامل Windows را تشریح خواهد نمود. نصب Agent بر روی سیستم های Linux و Mac به صورت کامل در دوره ارائه شده است.